top of page

תקופת החיים החדשה

ברוכים הבאים לתקופת החיים החדשה.

הפרישה מעולם העבודה היא צעד מורכב ומשמעותי, המזמין איתו שינוי ומעבר למציאות חיים חדשה, בה אנו נדרשים להגדיר לעצמנו מטרות חדשות. מרכז אפ+60 נגב מערבי, מציע הכוון, ייעוץ וליווי אישי לכל אדם המעוניין בכך, על מנת לייצר תחושת ודאות ובטחון אשר ביחד הופכים את כל היתרונות של תקופת הפרישה לנקודת זינוק חדשה. אנו באפ +60 נגב מערבי מבינים את ההתלבטויות ולכן פיתחנו מגוון סדנאות ופעילויות קבוצתיות ופרטניות העונות על השאלות והצרכים החשובים לכם, ברוב, תחומי החיים


מאז המצאת הגלגל לא המציאו לנו תקופה חדשה

קבלו אותה 'תקופת החיים החדשה'

הידעתם בעשורים האחרונים חלה עלייה בתוחלת החיים בגיל המבוגר. עליה אשר הביאה להתארכות תקופת החיים, שלאחר הפרישה משוק העבודה.

התארכותו של פרק חיים זה, וההכרה בכך שתקופת הזקנה היא, פשוט, שלב התפתחותי נוסף בחיינו ובידנו הבחירה כיצד נחייה אותה, הובילה את העולם להכרזה על (תופים , תופים, תופים)  

'תקופת החיים החדשה' 

תקופה מאפשרת לאנשים לממש את הפוטנציאל הפיזי, החברתי, והנפשי, ולהשתתף בחברה, למימוש עצמי  מתוך תחושת משמעות נתינה ועשייה.

תקופת החיים החדשה היא למעשה זכייה סיימנו לגדל ילדים אנחנו כבר לא מחויבים לעבודה, ויש לנו זמן פנוי בשפע לעשות כל מה שאמרנו שנעשה "כשנצא לפנסיה".

עכשיו זה הזמן שלכם אז בואו אלינו ותשמעו איך אנחנו יכולים ללוות אתכם יד ביד לתקופת החיים החדשה שלכם.

ואפילו יותר טוב מזה הצטרפו לסדנת ניהול ותכנון תקופת החיים החדשה.


הסדנא לניהול ותכנון תקופת החיים החדשה.

הסדנה מחוללת מהפך בכל מה שחשבתם על תקופת החיים החדשה ותצייד אתכם בפתרונות יעילים וכלים מפתיעים לכלל ההיבטים של תקופת החיים שלפניכם.

הסדנה שתפתח לכם את הלב והמחשבה, תפגיש אתכם עם אנשים שנמצאים באותה הצומת, הזדמנות להתבונן על העתיד מנקודת מבט חדשה.

בסדנה תרכשו כלים פרקטיים ויישומיים לתכנון תקופת החיים החדשה ולהתמודדות עם המעבר, חברים חדשים שיכולים להיות שותפים לדרך וכלים לבניית תכנית עבודה אישית שרק אתם תחליטו מה יהיה בתוכנית ובאיזה קצב.


*השתתפות בסדנה מותנית בשיחת הכרות אישית - לאחר הפרישה


*הסדנה נועדה לגברים ונשים שפרשו ממקום עבודתם ועד חמש שנים ממועד הפרישה.


מוזמנים להצטרף לסדנה הקרובה 27.05.24 | ימי ב' | מרכז אפ 60+ נתיבות/שדרות









bottom of page